3 hundpojkar

Just nu har vi tre hundar här i huset. Turtle är på besök.

Vilket bus det är! Småpojkarna (Turbo och Turtle) busar och håller igång, och Tiger är med och leker ibland, och försöker hålla ordning på dem ibland.

På morgonen har alla tre fått gå morgonpromenad och då har Tiger och Turtle gått med mamma och jag har gått med Turbo. Till en början tyckte Turtle och Turbo att det var jättekonstigt att gå utan att få bita i någon annan, men efter en liten stund gick det bra.

De är så söta när de går tillsammans alla tre. De är av samma ras och är därför ganska lika, men samtidigt är de väldigt olika.

Turtle kom hit i tisdags kväll, och ska åka hem till sig igen ikväll. Jag gissar på att det kommer vara tre trötta hundpojkar imorgon...



Tiger tar hand om Lillebror Turbo, och Turtle kollar så att det blir ordentligt gjort.
Bilden är tagen i början av april.

Kommentarer
Postat av: Samanta

Åh vad söta dom är! :)

2011-04-28 @ 09:12:52
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; inte? Anledningen till att jag äntligen kom var att skon åkte av foten, Vette tusan hur jag lyckas fastna!

Men jag fundera också på hur bra dom är, kanske räcker det med en sån där korg att sätta på stigbygeln, så att foten inte kan åka igenom?

2011-04-28 @ 10:58:26
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv igen; Jag pluggar till högskoleingenjör inom energi- och miljöteknik och är klar nu i juni:)

2011-04-28 @ 10:59:57
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nytt Sv; det är typ såna jag har och tycker att dom är bra men nu måste jag åkt med foten genom stigbyglen, kan inte annars fatta hur jag lyckats fastna i dom.. Men börjar fundera skarpt på att testa en såndär korg för att förhindra att foten glider igenom.



Karlstads Universitet läser jag på. vart läser du?

2011-04-28 @ 14:17:15
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0