Kommunikationsproblem

Av någon anledning vill inte min dator och den mobiltelefonen jag har lånat av min syster kommunicera via bluetooth längre. Det gick jättebra första gången jag försökte, men nu har de som sagt blivit ovänner och vill inte prata med varandra. Det tycker jag är ganska tråkigt, eftersom det är ett så smidigt sätt att föra över bilder från mobilen till datorn. Jag har ingen sladd, så om det behövs så måste jag låna mammas.

Igår fick jag en idé, eftersom mobiltelefonen har WiFi. Jag kopplade därför upp den på vårt bredband, loggade in på bloggen från mobilen och lyckades lägga upp bilderna på bloggen därifrån. Sen kunde jag logga in på datorn, och då fanns bilderna där och väntade på mig. Inte det smidigaste sättet, men det fungerade!


Uppladdat från mobiltelefonen

Kommentarer
Postat av: Marie

Sanna! Var är mailen med uppgifterna? :( :( Jag vill ju så gärna göra rätt för mig. Tyvärr har min mail blivt hackad och jag har tappat din mail med alla uppgifterna i..... :(

Har du fått lösen till min blogg?

Kram Marie

2011-04-07 @ 08:11:56
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Härligt. :) Mitt brukar komma igång och jag startar om dator och mobil! Inga stövelbilder`?

2011-04-07 @ 17:47:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0