My day, My way

Jag tycker faktiskt att jag har hunnit med en del idag. Jag har varit lite effektiv i alla fall.

Under förmiddagen tittade jag på föreläsningar fram till det var dags att laga lunch. Det var lite överkurs att titta på föreläsning, kolla till hundarna i trädgården och laga lunch, så då valde jag de sista två sysslorna.

Till lunch lagade jag en mycket god kycklinggryta som serverades tillsammans med ris.

Efter lunch åkte jag direkt upp till stallet och red en sväng i skogen på Fiahästen. Idag fokuserade jag verkligen på mina händer. Jag ville inte tillåta dem att bli för låga, så jag tänkte hela tiden på att hålla upp dem. Det är jobbigt, men någon gång ska jag väl lära mig så att jag kan få fina händer.

Eftermiddagen fortsattes med mer föreläsning. Till kvällsmat fick jag fantastiskt goda raggmunkar och fläsk. Jag har nog sagt det förut, men ingen gör så goda raggmunkar som min mamma! Mums!

Efter kvällsmaten tog vi en promenad med hundarna. Turbo är så trevlig att gå promenad med.

Klockan sju är det vem vet mest på tv, och det brukar jag titta på. Allmänbildning är ju faktiskt aldrig fel.

Efter vem vet mest cyklade jag till stallet och fodrade, och sen fortsatte jag och min cykel vidare på en cykeltur. Ibland är det så härligt att cykla, när man kan göra det bara för att man vill, och inte för att man måste.

Så har jag roat mig idag, och imorgon fortsätter livet vidare med en annan dag, och nya sysslor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också cykla! Men har ingen cykel, min lillasyster har tagit min utan att jag får nån ny, det är elakt tkr jag;)

2011-04-20 @ 19:48:43
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0