Sista sommarlovsveckan

Då var det dags för sista sommarlovsveckan. Vem vet, det kanske är min sista sommarlovsvecka någonsin....

På något sätt har det redan blivit något planerat varje dag den här veckan och allting som är planerat är faktiskt hästrelaterat. Hmm, det märks vad som är viktigast i mitt liv. Eller kanske, vad som tar upp mest tid om jag får välja själv.

Jag har hittat en kurs som jag vill gå på första helgen i oktober. Från början skulle den kursen vara sista helgen i augusti, men på grund av för få anmälningar så har den blivit framflyttad. Det är en avelsvisarkurs för ungdomar, och det skulle vara så himla roligt att åka på det. Nu har de också skrivit att man har möjlighet att låna häst där, och det är ju bra. Egentligen vill jag ju ha Dimma, men jag vet inte om jag vill köra själv med transport och häst till Uppsalatrakten.

Helst skulle jag vilja hitta någon att samåka med. Det är ju roligare om man åker flera...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - tävling på bloggen, vinn en grimma från catago

Sista sommarlovsveckan kan ju inte bli bättre än att det handlar om hästar :)

Det där med avelsvisarkurs läst spännande. Ska du visa Dimma är det tänkt?



Sv: Du kan inte göra en liten närmare presentation av alla hästar? Eller du kanske redan gjort det? Jag känner att jag inte alltid hänger med :p

Ni har alltså 4 hästar? Rider alla i din familj?

Silfri, var det ja! Hur går det med honom?



Usch, det där med en krackelerad tunga lät ju inte alls mysigt. Varför får de larver i munnen?



Jag är också rätt dålig på att korta tyglarna, det känns liksom bra på hästen men sen när mans er på bild ser det inte så bra ut längre.

Oj, spännande med dressyr. Ska bli roligt att se bilder ;)

2011-08-22 @ 22:22:09
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv: Va äckligt. Våran Nora slemmar väldigt. Ska kolla henne... hur behandlar man då?



Högstadiet gillade inte jag iaf inte nian då ville jag läsa det jag var intresserad av.



Åh va roligt med dressyren. Det fixar du lätt. Speglar...hmmm kan du åka och öva nånstans innan?

2011-08-23 @ 08:41:47
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0