Två röda flickor

Idag har jag ridit på min Fíahäst! Det blev ca 10 minuter skritt, eftersom hon inte har blivit riden på ett tag. Eftersom hon inte har någon egen sadel nu, och är lite rund om magen, så red jag med ridgjord och fårskinn. Men vilan verkar ha gett fröken Fía lite idéer, för helt plötsligt kom hon på att hon bara inte kunde gå förbi ett ställe! Fånfía <3 !


Fia ur ett annat perspektiv

Efter Fía red jag en sväng på Dimma, tillsammans med mamma/Dynur och Nisse/Silver. Dimma hade så bra tölt idag! Jag tror att det kan ha varit den bästa tölt hon visat på en ridtur i skogen. Jätteduktig var hon!


Dimmatjejen!

Kommentarer
Postat av: Drillemor

Grodperspektivet. Enligt modebloggare och andra förståsigpåare är det inte smickrande för hakorna, men jag tycker Fía klarar det med bravur! ;)

2011-08-11 @ 20:21:09
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Hihi, kommentaren ovan var då rolig!



Jag tycker att bilden du tagit Fía var väldigt fin!

vad roligt att det gick så bra med dimma också :)

Uttalas Fía på något speciellt sätt?

2011-08-11 @ 20:36:17
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Alexandra - tävling på bloggen, vinn en grimma från catago

Sv: Vad äter du då? :P Det är väldigt roligt att baka och laga mat. Speciellt hembakat bröd, det är så gott!

2011-08-11 @ 22:37:51
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Elise

Hej!

Hamnade på din blogg av en slump, måste säga att jag älskar den! Är själv islandshästmänniska och jakten på bra islandshästbloggar är ständig, nu har jag hittat en till bra att lägga till i min lista! :D



Förresten, har en en Alby-häst? Har en kompis som också har en häst från Alby! :)

2011-08-20 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0