Gårdagens Outfit

För första gången (men det kommer inte att bli någon vana) tänker jag göra ett inlägg om dagens outfit, fast då gårdagens. Tyvärr har jag ingen bild på hur jag och Dimma såg ut igår, utan det blir sak för sak.


SANNA

Hjälm: Lamicell Master, Köpt på Sharpman
Jacka: Mountain Horse, Köpt på Hippoteket
Byxor: Från Börjes, köpta på SIHS förra året
Skor: Ariat, köpta på Sharpman

(bilden är från i lördags, då jag hade samma saker på mig)





DIMMA

Huvudlag: Fákur, köpt hos Kulltorps islandshästbutik
(pannband med blå/turkosa stenar och pärlor)




Nosgrimma: Remontnosgrimma från treadstone


Schabrak: Dressyrschabrak från BR i färgen Carribean Sea, från Ninas häst och hund
(det schabrak Dimma har på bilden nedan)




Kommentarer
Postat av: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

Snyggt! :) Hade du cura-tröja med ;)

2011-12-05 @ 18:21:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0