Fíauppdatering

Lilla Fía går hemma i hagen och börjar bli riktigt rund om magen.

Tyvärr har jag ingen bild på hur hon ser ut just nu, men jag ska försöka fixa det någon dag. Hon är dock väldigt rund om magen. Hon var ju lite knubbig innan, men nu är det som att hon har tagit allting och bara gett det till fölis.

Vi har motionsridit henne lite under hösten, men nu är hon så stor att jag inte har hjärta att låta henne bära mig också. Det börjar faktiskt se tungt ut för henne som det är. När vår dressyrtjej såg henne för två veckor sedan sa hon att det var det värsta hon sett, så rund så tidigt i dräktigheten.

Jag hoppas verkligen inte att det gör så att hon får problem vid fölning och så.... Usch så nervöst det är!



En bild på Fía från förrförra vintern

FÌA

+

KYNNIR


Kynnir och Tess, maj -11



Jag och Kynnir, maj -11


= ?????



Kommentarer
Postat av: Samanta - en blogg med fokus på Islandshästen!

Det ska bli SÅ roligt att få se hur det går, och vad det blir för föl! Kan inte bärga mig, är så nyfiken! :D

2011-12-04 @ 23:30:00
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hon är så fina din lilla, så söt uppsyn! Låter dock väldigt tungt för henne.

Men det var samma för Rák hon blev jättetjock helt plötsligt på hösten och sen hände inte mycket mer..

Det ska bli spännande att se vad det blir för något! När ska hon föla?

2011-12-06 @ 10:46:02
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0