Stalldag

Idag är det en riktig stalldag, men just nu är jag hemma för lite uppvärmning och intag av föda.

På förmiddagen har vi haft besök av sjukgymnast/equterapeut till hästarna. Hon jobbade på ett lite annat sätt än den vi brukar ha, och det var jättespännande att se. Dimma hade en liten låsning, och var lite trång i nacken på ena sidan, i övrigt var hon fin. Det var inga stora grejer och det kändes bra.

I eftermiddag kommer hovslagaren. Dimma ska få snösulor nu.
Jag hoppas att lilla fröken kan uppföra sig, och att inte hennes tålamod har tagit slut. Tyvärr har hon ju inte det bästa tålamodet, och det är ju tråkigt att stå i gången.

Ikväll ska jag åka iväg och dansa, och det ser jag så klart fram emot! Mina kurser på onsdagarna har ju tagit slut, och nu är onsdagar inte alls lika bra dagar längre. Tur att det har varit några fler torsdagsträningar i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mysigt med en hel dag i stallet!



Sv: Du skrev allt det du ville redan första försöket :P Jo, det är väl så att man inte alltid vill veta vad som egentligen finns i produkterna. Fast jag försöker alltid kolla då jag inte vill få i mig massa äckligt.

2011-12-08 @ 17:00:36
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt med snösulor, de är guld värt :)

2011-12-08 @ 19:21:00
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0