Billie the vision and the dancers

Mitt minne fungerar på ett väldigt konstigt sätt. Jag kan ha jättedetaljerade minnen av saker och ting som har hänt i mitt liv. Jag kan också komma ihåg jättemycket saker om andra människor, så där så de nästan blir skrämda av mig.

Jag har dessutom otroligt lätt att bli väldigt nostalgisk!

Igårkväll kom jag helt plötsligt att tänka på ett par låtar som jag lyssnade på för några år sedan. Jag har verkligen inte tänkt på dem sen dess, men sen igår började jag bara längta efter att lyssna på dem. Jag hade tur, jag hittade dem på spotify!

Någon som har hört talas om Billie the vision and the dancers? Om inte annat har ni en låt att lyssna på här:

Summercat - Billie the vision and the dancers

Och en till:

Ask for more - Billie the vision and the dancers

Så roligt det är med gamla minnen ibland.

Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Ja det fick jag! Dumma hink!

2011-02-23 @ 13:08:38
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååhh! asså jag har inte lyssnat så mkt på dom. men det jag har hört har jag gillat ^^

jag har så lätt att få minnen till låtar, typ koppla ihop låtar med personer, en händelse, eller en känsla. på gott o ont, beror ju på vad det är för minnen :P

2011-02-23 @ 14:08:12
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Haha tydligen! Bra ord ju. :) Beskrivande!

2011-02-23 @ 14:35:07
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0