If Wishes Were Horses

If Wishes Were Horses

För ett tag sedan lyssnade jag på en låt med titeln "If Wishes Were Horses" (med spin doctors, men sen när jag sökte på spotify hittade jag flera låtar med den titeln).

 

Önskningar är inte hästar, men hästar är önskningar. I mitt fall är det önskningar som har slagit in, för i våran hage finns fyra fina hästar.

Dimma, mars -10

 

Önskningar kanske inte är hästar, men många av mina önskningar rör hästarna. Främst önskar jag att de ska må bra.

Dynur, vintern -10

 

Önskningar som rör hästarna slår dock inte alltid in. Jag kommer aldrig att glömma de hästar som inte längre finns med oss.

Snälla Ljómi

 

Om hästarna hade önskningar, vilket de kanske har, skulle de nog vara enklare än våra. Askur önskar sig nog att få äta!

Askur


Om önskningar var hästar, skulle hästarna alltid finns där hos oss.

Dynur och Fia i transporten, -10

 

Om önskningar var hästar, skulle lycka vara önskningar. Hästar är ju den största lyckan!

Fia och jag, hösten -09


Kommentarer
Postat av: LINA

så fint inlägg

2011-02-12 @ 21:18:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0