På tåget

Nu sitter jag på tåget mot Kalmar. Idag har jag sällskap med en "klasskompis" redan från Linköping, och om en stund stiger det på ytterligare en klasskompis, Lina. Meningen är att vi ska försöka plugga lite, men jag har redan hamnat i Kalmarkomans grepp, och jag tror de andra känner samma sak.

Schemat för den här veckan ser ut på följande sätt:

Måndag:
Resa till Kalmar
Frågestund/gruppövning i max 2 h

Tisdag:
Tenta på förmiddagen i kursen Farmakoterapi vid sjukdomar i öron, näsa, hals och luftvägar
Lyssna på redovisningar, och redovisa ett arbete i samma kurs

Onsdag:
Förmiddagen spenderas med att lyssna på föreläsningar i samma kurs
På eftermiddagen är det introduktion till en ny kurs som ska börja

Torsdag:
Redovisningar och opponering på arbeten i kursen Anatomi och Fysiologi
Hemresa!

Fredag:
Introduktion i ytterligare en ny kurs


Nu är det dags att ta itu med pluggandet. Jag ska förbereda lite redovisningar...




Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: åh vad bra att det inte bara var jag som fick vårkänslor alldeles för tidigt haha



asså jag har ju inte vovven här alltid, det är ju mammas egentligen. men jag "hundnappar" henne ibland, jag saknar henne alldeles för mycket annars. funderade ett tag på att ta med hästen också men insåg att det skulle bli alldeles för dyrt o stressigt. så han fick flytta :(



asså jag har pluggat alldeles för lite till tentan, har inte förberett någon redovisning och känner inte alls för att börja någon ny kurs... skoltrött?? näääädå :P

2011-01-17 @ 10:41:24
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Hoppas ni överlever!

2011-01-17 @ 12:44:27
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

usch ja den koman började tidigt! lite onödig vecka alltså

2011-01-20 @ 20:30:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0