En kvalitetskväll!

Idag fyller min kära mor år, så jag vill ytterligare en gång passa på att skriva:

Ett Stort Grattis På Födelsedagen, Mor min!!!!


Efter lunch åkte jag, mamma och hundarna till Motala för att inhandla lite födelsedagsfika. Tårtan jag bakade häromdagen tog slut redan i söndags, och eftersom ingen hade bakat något så krävdes ett besök på bageriet.
Därefter åkte vi hem till vår vän Malin och fikade med henne. Tiger och Turbo lekte med hunden Nellie, som också är en Australisk Terrier ( och det är tack vare Malin och Nellie som vi har våra underbara pojkar, eftersom mamma träffade Nellie på en agilitykurs).

När fikat var uppätet och vi suttit och pratat ett tag, så begav vi oss till Vadstena för att äta kvällsmat. Mamma hade siktat in sig på pizza, och eftersom hon fyllde år så blev det pizza. Vi hittade ett bord nere vid Vättern och satte oss där och åt. Tiger och Turbo fick också vara med, fast de fick ingen pizza. Vi satt sedan kvar en lång stund och pratade och skrattade, mamma, Malin och jag. Det blev en riktigt trevlig kväll! En Kvalitetskväll, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

låter härligt

2011-07-27 @ 09:21:11
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det lät verkligen jättetrevligt :) Inte helt otippat att det blev pizza heller ;)



Sv: Det känns väldigt bra att ha hittat orsaken till Ráks underligga beteende :)

2011-07-27 @ 13:06:33
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Camilla- Bloppis på Bloggen

Sv: Så tråkigt är det!! Det är nog meningen att jag inte ska ha friska hästar :(

2011-07-28 @ 14:12:20
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0