Jag bryter den långa tystnaden med ett blogginlägg

Så skönt att vara hemma igen! Kom hem i fredags kväll och fick fantastiskt god mat, schnitzel och hemgjord bearnaisesås. Därefter tittade jag på så ska det låta innan jag somnade som en stock, och sov gott!

Igår jobbade jag, och stiftade bekantskap med något väldigt trevligt, närmare bestämt massagestolen som finns på jobbet. Det var riktigt skönt, men jag höll på att somna. Hade jag gjort det hade det blivit en väldigt lång lunchrast... På kvällen tittade jag på SVTs nya frågeprogram, det där om att vara smartare än en femteklassare. Jag skulle vilja vara med där kände jag. De flesta frågorna kändes väldigt lätta. Men om man inte kan en fråga så handlar det ju inte om att inte vara smartare än en femteklassare, utan snarare att man inte kommer ihåg, eller inte lärt sig de sakerna de frågar om. Jag vet inte om jag tycker att det är smarthet, faktiskt.

Även idag har jag jobbat, men ett kortare pass idag så jag hann åka ut till stallet innan. Jag red Dimma idag, och hon var duktig igen. Jag tror att det var bra för henne att få vila några dagar.
Men så mysig hon är, min lilla Dimma! Jag fick inte borsta henne direkt, utan hon var tvungen att gosa lite först, tyckte hon. Pussas gör hon också.

Imorgon är det dags att skriva labbrapport. Jag måste erkänna att jag inte är helt förtjust i det, men kanske så är det den sista labbrapporten på den här utbildningen. Det är en ganska trevlig tanke!

Nu ska jag se färdigt förra veckans avsnitt av Ponnyakuten, och sen ska min dator få sova litegrand.
Imorgon väntar en ny dag, och en ny vecka. Även den veckans schema är ganska fullt.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysiga Dimman :D

2011-03-21 @ 07:38:42
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Sodfia

:D

Du överlevde kalmarveckan även denna gång?;)

2011-03-21 @ 11:34:05
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Marie

Skönt att du är hemma igen. Trött som vanligt efter Kalmar.

2011-03-21 @ 12:23:33
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0