En tandläkarvecka

Början av den här veckan innehåller ganska många tandläkarbesök.

Idag har jag varit hos tandläkaren, imorgon ska vi åka till hästtandläkaren med Fía och Silver och på onsdag ska jag till tandläkaren igen. Dessutom ska även Nisse, mammas man, till tandläkaren imorgon.

Mina tandläkarbesök den här veckan är ganska "snälla". Jag har tidigare haft tandställning (den togs bort i april förra året) och sedan dess har jag haft en grej att bita på för att på något sätt träna upp bettet. Nu ska jag istället få en plastskena att ha på natten, så idag har de bara gjort avtryck. När jag gick därifrån kändes det som att hela munnen var fylld med blå lera. Mumsigt värre, eller inte.

Jag hade tur och kunde låna en bil idag, så jag kunde köra till tåget. Annars hade jag fått vänta i flera timmar på en buss hem.

Det är en väldigt mulen dag här idag, men jag lyckades klara mig från regnskurarna när jag gick mellan tandläkaren och tåget. Däremot blev Turbo och jag lite blöta förut när vi var ute.

Resten av dagen kommer antagligen att bestå av pluggande. Det är i alla fall vad jag borde göra.

Kommentarer
Postat av: Samanta, hästskötare på Island!

SV: Jag tycker att din blogg är trevlig! Jo visst, det är kanske intressant att följa mitt liv här på Island. Men jag har ju varit så himla dålig på uppdateringar!

2011-05-16 @ 12:44:05
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Sv: Funderar också på att införskaffa mig några skjortor att rida i. Skyddar mot lite insekter också.



Visst va vi duktiga som hoppade så högt!! :O

2011-05-16 @ 16:37:28
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Usch då, tandläkaren vill man ju helst slippa. Men ditt besökt lät ändå rätt bra :)



Sv: Jag får hoppas att jag också får mig ett jobb när jag börjar utbilda mig :)

2011-05-16 @ 20:01:57
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Du har det inte lätt med tävlingar :(

2011-05-17 @ 09:46:36
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0