Klantig!!

Tankspridda, klantiga Sanna insåg igår att hon hade glömt att anmäla till tentorna hon hade tänkt skriva på tisdag, och att anmälningstiden hade gått ut. Då var hon inte speciellt glad.

Men nu har det löst sig. Jag har mailat och lyckats anmäla mig ändå, så att jag kommer att skriva mina tentor som jag hade planerat. Frågan är bara hur det kommer att gå.

Idag vaknade jag och kunde nästan inte röra på mitt huvud. Jag har lyckats få någon typ av nackspärr, och är nästan illamående av det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha jag har också glömt att anmäla mig 1000 ggr!!! så störande att man måste anmäla sig själv, det borde väl vara logiskt att alla som är registrerade på en kurs också ska skriva tentan :P men de gillar att göra oss förvirrade på detta stället ;) haha

2011-05-27 @ 11:15:47
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0