11-11-11

Nu är det verkligen höst... Det är mörkt, kallt och så är det dimmigt också.

I onsdags när jag åkte hem var det dimmigt, igår var det ännu dimmigare och idag är det nog faktiskt ännu mer dimma än igår. Jag körde ut till stallet förut, och såg knappt vägen för all dimma.

Jag hade tänkt jobba med min Dimmahäst, men jag gjorde faktiskt inte det. Hon får vila lite idag, och så hittar vi på något imorgon istället. Det var så mycket dimma ute så att jag inte såg Dimma i hagen. 

Idag har Turbo varit och simmat för tredje gången, och han är jätteduktig. Det är jättekul att se honom simma, han ser ut som en liten sälhund. Efter simningen fick Turbo åka till djuraffären och köpa en flytväst, som han kan ha om han ska simma någon annanstans än i poolen på djurkliniken i Valla.



Bild från Turbos första simning, för några veckor sedan


Annars händer inte så mycket. Jag har lite skolarbeten som ska göras klart, och jag börjar känna mig lite stressad över det, eftersom jag ska jobba i helgen...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hösten är verkligen inte roligt när de ska vara rå, kall och dimmig!

Varför simmar Turbo? Behöver har stärka musklerna? Du kanske har skrivit det tidigare men då har jag missat.



Sv: Just det, glömde ju att jag kan fråga dig om produkter ;) Ska bli riktigt roligt att prova sedan faktiskt! Jag gillar franska produkter :)

2011-11-11 @ 22:55:16
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Frida

Va med och tävla om att bli veckans ekipage:

http://friidablomqvist.blogg.se/2011/november/veckans-ekipage.html

Vinn en läkning på en blogg med hundratals läsare!

2011-11-12 @ 12:11:24
URL: http://friidablomqvist.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ställer samma fråga som Alexandra, har också missat varför.. Eller bara för att det är kul?



SV: Det ska ha släppts i hela landet men säkrast är att kolla på Coop forum:D

2011-11-12 @ 18:57:53
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0