Silverridning

Jobbhelg igen.

Ska snart hoppa i jobbkläderna och åka iväg till jobbet. Imorgon ska jag också jobba, och sen ska jag ut och dansa på kvällen.

Började dagen med en ridtur, och idag fick jag låna Silver. Han har gjort jättestora framsteg sedan han kom till oss i april, vilket känns otroligt roligt. Idag får han en stor guldstjärna, och jag måste erkänna att jag blir mer och mer förtjust i Silverhästen.

Han börjar dessutom bli mer och mer kelig. Det är som att ingen har kelat med honom förut,  så att han inte har vetat vad det är. Nu tycker han att det är jättemysigt och vill gosa mer. En riktig gosehäst!



Silver och jag för några månader sedan

 

Jag tror dessutom att han trivs med sin nya sadel, fast den passar inte riktigt mig, så nästa gång tänker jag rida honom med min sadel och se hur det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0