Jobbet tycker mer om mig än vad skolan gör!

När väckarklockan ringde vid 5:30 imorse ångrade jag att jag hade varit snäll och tagit min kollegas arbetspass idag, men väl på jobbet så var det inte så farligt.

Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet. Det har flutit på bra, och varit riktigt mycket folk. Det är roligare när det rör på sig, så att man har lite att göra. Dessutom har jag kunnat hjälpa alla som frågat mig, och återigen känt hur mycket jag trivs på mitt jobb.

Det är inte långt kvar nu innan jag får kliva in bakom recepturen, och jag längtar efter det! Det ska bli väldigt roligt att få lära sig även den delen.

Men jobbet tycker mer om mig än vad skolan gör...

I och med att jag jobbat idag så missade jag den föreläsning vi hade. Det fina med distansstudierna är ju att föreläsningarna filmas och läggs upp på våran lärplattform på internet. Tyvärr är inte alla föreläsare lika snabba att lägga upp föreläsningarna, och det innebär att jag inte har någon föreläsning att titta på nu, och lär inte ha det förrän på måndag (fast å andra sidan jobbar jag i helgen också).

Då tänkte jag att jag skulle registrera mig på sidan för apotekspraktiken (som jag har nästa år). Det är en hemsida där vi registerar oss och väljer vilka apotek vi skulle kunna tänka oss att göra praktik på. Då fungerade inte det heller, eftersom den sidan tydligen bara fungerar med internet explorer, och det har jag inte på min dator. Så jag får låna någon annans dator för att registrera mig där.

Nej, jobbet tycker mer om mig än vad skolan gör!

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

förra veckan fick han faktiskt in föreläsningen från fredagen på lördagen!

2011-10-07 @ 19:49:33
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men när ska folk fatta att det är VÄLDIGT MÅNGA som inte använder sig av explorer som webbläsare?

2011-10-07 @ 21:00:47
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du kan väl bara installera explorer lite snabbt? :P



Tycker det är coolt att du kan trolla, anywho... ;)

2011-10-07 @ 21:32:07
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0