Obehaglig dröm

Jag drömmer ofta konstiga drömmar, och ibland är det mer obehagligt än annars, men inatt drömde jag något som var så fruktansvärt obehagligt!

Jag drömde att jag var i Kalmar och det var dagen innan tenta. Det såg dock inte ut som Kalmar, utan vi var i min pappas hus. Det var dags för lektion, så vi skulle gå in till skolan. Helt plötsligt går jag i en lång korridor tillsammans med någon, och något smäller till i min mun. Det är en tand som går sönder och jag kan spotta ut delarna av den.

Sedan bara fortsätter det. Mer och mer tanddelar i munnen som jag spottar ut, men när jag känner runt med tungan så känns tänderna hela, men trots det så hör jag hur fler och fler spricker och det blir mer och mer tanddelar i munnen.

Det var fruktansvärt obehagligt, och jag var väldigt glad när jag vaknade och kunde konstatera att alla tänderna fanns kvar i munnen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud!! Det är sjukt, detta drömmer jag hur ofta som helst!! Inte att jag ska tenta i den pappas hus men att mina tänder går sönder bit efter bit, det är så jädrans obehagligt, det var en vecka då jag drömde detta varannan dag, snacka om att man sov dåligt =/

2011-10-21 @ 11:25:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Isch!

Sv: Hihi, visst va jag lite lurig?

2011-10-21 @ 15:32:43
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0