Onsdagar....

Onsdagar har ofta varit bra dagar.

När jag gick på mellanstadiet så var onsdagar en bra dag, för då var det ridlektion. Jag gick direkt hem från skolan, slängde i mig lite fika och bytte kläder, och sen var det dags att åka. För att jag skulle hinna i tid till lektionen så lastade mamma hästen och hämtade mig hemma.

På högstadiet var onsdagar en bra dag, för vi slutade alltid 12:40. Lärarna hade alltid planeringsmöten och så på onsdagseftermiddagarna, och då slutade vi tidigt.

På den tiden blev onsdagarna också storbandsdag. Då var det bra att sluta tidigt, så att jag hann ut till stallet och rida innan storbandet.

Nu är det ju, som jag säkert har skrivit många gånger, danskurserna som gör mina onsdagar till bra dagar!

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Onsdagar är inte mina favoritdagar direkt! Snarare tvärtom :P

2011-10-26 @ 15:21:03
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0