Om jag hade något vettigt att skriva som rubrik så skulle jag skriva det

Definitionen av läkemedel:
Varje substans eller kombination av substanser  som tillhandahålls med uppgift om att den har egenskaper för att behandla eller förebygga sjukdom hos människor eller djur eller kan användas till människor eller djur i syfte att återställa, korrigera eller modifiera fysiologiska funktioner genom farmakologisk, immunologisk eller metabolisk verkan eller att ställa diagnos.

Och detta är alltså vad jag har ägnat de senaste dagarna åt. Socialfarmaci, som alltså innehåller författningar inom läkemedels- och apoteksområdet och expeditionsförfattningar.

Ikväll har jag varvat det med en liten extra danskurs som de ordnade i den föreningen jag är med i. Det känns så konstigt, men bra, på något sätt att vara med i en dansklubb. För det är det den är, en Sportdansklubb.
Jag har i alla fall roligt när jag får dansa!

Imorgon ska jag och Dimma ut på äventyr. Det blir intressant att se hur det går.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0