3 långutflykter

Här har verkligen varit full rulle de senaste dagarna. Nu i dagarna tre har jag varit på lite olika utflykter.


I lördags var det ju agilitytävling i Kumla, vilket jag redan berättat om.


Igår bar det av till Kalmar för att gå på dop. Min lilla brorsdotter skulle döpas, och det vill man ju inte missa! Det var ett väldigt fint dop, och lilla Astrid uppförde sig alldeles fantastiskt bra!

Efter dopet åkte jag direkt till Ljungsbro för att dansa. Jag kom lite sent, men bättre sent än aldrig. Jag hann ändå dansa några danser innan paus, och sen givetvis efter paus. Jag var väldigt osäker på om jag skulle kunna åka dit, eftersom jag inte visste om jag skulle hinna dit, och inte visste om jag skulle ta mig hem (eftersom jag åkte med min syster och hennes sambo dit, så hade jag ingen bil där och kunde åka hem), men det löste sig.


Idag har jag och mamma varit i Ullared och handlat på Gekås. Jag har jättedåligt samvete för att jag har gjort av med ganska mycket pengar. Men å andra sidan har jag köpt en uppsättning färgpatroner till skrivaren, tre jackor, ett par termobyxor, tre par byxor att ha på jobbet och en hel del andra saker!


Nu känns det som att det inte ska bli någon mer lång utflykt den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: Vilken bra idé! Vart är de du har din häst nånstans?!

2011-09-27 @ 09:30:20
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vill ockås åka till Ullared! I stallet där Hella står så ska en åka dit på fre och undrade om jag behövde något, gissa vad det enda jag kom på var? Druvsocker! Haha!

2011-09-27 @ 20:03:41
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad jag saknar att åka till Gekås, men det är som du säger.. Man känner sig lite fattig efteråt!

2011-09-27 @ 20:24:12
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0