Onsdag.

Då var det onsdag igen. Idag har jag inte varit på hundkurs på förmiddagen, utan idag har jag varit och handlat lite. Jag skulle behöva ett par nya byxor att ha på jobbet, men jag hittade inga. Sedan åkte jag till Sharpman för att hämta min sadel som blivit lite stoppad.

Igår förmiddag var jag på möte på jobbet, så jag missade föreläsningen (skolan) som var då. Dagens föreläsning var en fortsättning på den, så jag kunde inte se den utan att ha sett den andra. Jag gjorde ett försök igårkväll att titta på föreläsningen, men när klockan hade passerat tolv och jag fortfarande inte var färdig, då ville jag sova.

Annars tickar livet på som vanligt, men en massa saker som man borde göra....



Kommentarer
Postat av: Samanta

Hur går det med hästarna? :)

2011-09-21 @ 14:20:58
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0