Uppdatering....

Idag har Dimma fått nya skor och blivit fin om sina fötter.

Igår fick alla hästarna fina nya frisyrer, dvs. de blev klippta. De har redan fått så mycket vinterpäls, så det blir så otroligt varmt för dem nu. Vi klipper inte så mycket, så de inte ska frysa i vinter, men de måste få ett "andningshål", så halsen blir klippt.

Det blev också en ridtur på Dimma barbacka igår. Första gången jag red henne i skogen barbacka, men det gick hur bra som helst i alla fyra gångarterna.

Nu ska jag försöka skriva ihop några rader om mig och Dimma till en rolig sak vi ska få vara med på, men det går inte så bra. Så svårt det är att veta vad man ska ta upp. Jag antar att de andra som ska vara med har en massa tävlingsmeriter och så att ta upp, men det har ju inte jag och Dimma....

Vad är det för spännande grej vi ska vara med på då? Jo, det ska jag tala om för er, men inte nu....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Spännande, jag vill veta ju! :P

2011-09-30 @ 20:31:46
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Jag vet vad det är ;)

2011-09-30 @ 20:41:55
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0