Turbokurs

Jag försökte blogga från min mobiltelefon förut idag, men det ville inte alls fungera då, så jag fick ge upp.

Turbo och jag har varit på hundkurs på förmiddagen idag. Lillkillen skötte sig jättebra, och var en duktig hund. Det är så himla roligt att jobba med honom när han är pigg, glad och vaken. Då blir jag också glad.




Turbo vilar på kökssoffan innan det är dags att åka på kurs.



Vi hade tur med vädret, för nu har vinden ökat och det har regnat en stund.

Nu sitter jag med ett alsolspritomslag runt min tå och ska alldeles strax titta på föreläsning i kursen socialfarmaci. Att jag har alsolsprit på tån beror på att jag har ett litet nageltrång, och det hade kunnat vara skönare än vad det är...

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

hah vilken rolig bild :P

2011-09-22 @ 16:23:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0