Vissa dagar...

Vissa dagar alltså...

Idag är en av vissa dagar... Jag har varit så otroligt seg, vaknade imorse och orkade verkligen inte ta mig ur sängen. När jag väl masade mig upp kändes hela ansiktet svullet (och såg så ut också). Både Dimma och Fia skulle vara lediga idag, så jag hade ingen häst att rida.

Jag unnade mig en lite lugn förmiddag med lite småpyssel, bl. a lite Turboträning. Till det är kursdags igen nästa vecka har Turbo och jag i läxa att börja lära in en ny konst, så det har vi tränat på idag.

Eftermiddagen har ägnats åt pluggande. Har tittat på föreläsning, med en föreläsare som jag tycker har blivit bättre och bättre.

Det har varit en sådan där dag när motivationen inte är på topp, och när det känns tungt och jobbigt. Ett samtal med bvästa Tant C gjorde att jag kände mig lite mer som människa igen i alla fall.

Imorgon jobbar jag heldag. Efter jobbet ska jag packa inför lördagens tävling. Jag ska både tävla och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0