Kalmar

Jag tänkte göra ett tidsinställt inlägg till imorgon, men tyvärr verkar det inte fungera, så det kommer här istället. Vi kan ju låtsas att det publiceras imorgon, tisdag, vid 10-tiden.

Då sitter jag förmodligen på tåget ned till Kalmar, och gör jag inte det så är det något som inte har gått enligt planerna.

Jag ska åka ned till skolan och ha ett möte med min exjobbshandledare. Jag hoppas på att det ska gå bra och vara givande.

Efter mötet ska jag bege mig hem till min bror, svägerska och brorsdotter. Jag kan tänka mig att lilla Astrid har hunnit växa en hel del sedan jag träffade henne förra gången!

Hemresa blir imorgon, onsdag.



Bilden är lånad från KLT's hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0