Knytis

Igårkväll var jag på dansföreningens knytis. Biljetterna till knytiset fick köpas för ett par månader sedan. Jag kunde inte vara med då, men en jag känner köpte en biljett åt mig, efter att ha övertalat mig att jag skulle gå.

De senaste dagarna har jag dock inte varit helt säker på om jag skulle gå eller inte. Men så igår bestämde jag mig trots allt för att jag skulle gå (tack alla som peppat mig!). Jag tog bilen, för att kunna åka därifrån om Fía skulle få för sig att föla.

Jag hade en otroligt trevlig kväll, och är glad att jag åkte dit. Jag hade inte behövt oroa mig för Fía, men sådant vet man ju inte innan.

Jag känner att det här mest bara blir ett inlägg där jag är så nöjd med allting så jag kan väl helt enkelt sammanfatta det med bra sällskap vid bordet, bra band som spelade, bra danser och trevligt folk.

En sak till som gjorde mig så glad var alla fina saker som jag fick höra från flertalet människor. Det värmer verkligen när man får höra sådant!

Idag är jag lite trött (Gick och lade mig vid halv tre och upp vid åttatiden), och har lite ont i benen, men det var det verkligen värt!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Det är väl trevligt med bara trevlighets-bloggning ibland också! Nu börjar det bli dags att hitta ett datum för lite trevlighetsträff också...

2012-05-06 @ 22:45:14
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0