Just another Sunday

Nu känns det som jobbet har dragit igång ordentligt, så det blir en del fullspäckade dagar.

Idag har jag dock bara jobbat ett femtimmarspass,mellan 12 och 17, men jag råkade försova mig imorse så jag har inte riktigt gjort allting jag hade tänkt göra idag.

För att kunna åka direkt till stallet efter jobbet så tog jag med mig kvällsmat att värma. Jag var väldigt glad för det när jag slutade, för jag var riktigt hungrig.

Dimma och jag tog en tur i skogen, och det var jättehärligt. Vädret var fint och inte alldeles för varmt och Dimmahästen var trevlig, precis som hon brukar vara. Det negativa var att vi märkte att insekterna har börjat vakna till liv igen. Suck! Jag gillar verkligen inte myggor, flugor, bromsar och blinningar. De är nästan lika illa som getingar...

Dagens härligaste var att tölta fram på grusvägen, och verkligen ha flyt i tölten.

När jag kom hem från stallet bytte jag bara kläder och gav mig ut på en cykeltur. Jag var ute i en timma och det var verkligen toppenväder för att cykla. När vi var i Ullared köpte jag nya kläder att ha när jag cyklar och jag provade dessa för första gången idag. Det var jätteskönt att slippa byxben som fladdade runt fötterna, och jag gillade de nya kläderna!

Jag vet att jag blandar lite tempus på verben ibland när jag bloggar. Jag ber om ursäkt om någon tar illa upp, men jag orkar inte riktigt läsa igenom och ändra...

Nu ska jag se till att stänga av datorn och göra något vettigare ( = sova). Imorgon ska jag få lära mig lite nya saker på jobbet, så det är bäst att jag är pigg då.

Kommentarer
Postat av: Drillemor

Äääääsch då, NU dök det upp! Himla segdator, provade ju tom. att F5:a ett par gånger.... jaja. HÄR ÄR DEN NATTLIGA KOMMENTAREN!

2011-06-27 @ 00:31:16
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Camilla

Du stavar ju iaf bättre än vanligt ;)

2011-06-27 @ 12:42:22
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Skönt för Dimman att få nya dansskor på sig! Toscas spelade klockspel men nu är de så fina så :D

2011-06-27 @ 14:51:04
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt att du visar dig på vår blogg! Du är saknad. Vi grejar på som vanligt. Du jobbar och står i. Jag har allt följt med ;)

2011-06-28 @ 07:51:42
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh va roligt med SM!



Vad gäller avstånd kan jag kolla med Mimmi vad hon tror det ska vara annars kan väl Lina det?

Så synd att vi bor så långt från varandra.... men nu har ju tjejerna börjat med fälttävlan så nu kanske vi styr kosan mot Mantorp vem vet :) :)

2011-06-28 @ 22:43:39
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0