Tisdagkväll

Ikväll hade vi mycket kunder på jobbet. Trevligt, trevligt! Tiden går dessutom lite fortare när man har något att göra hela tiden. Visst, är det inte kunder så är det mycket annat som ska göras, men kundmötena är ju det trevligaste med jobbet.

Igår och idag har jag gjort mina första arbetsdagar iklädd min första egna apoteksrock. Det känns stort! Förmodligen kommer det att bli många fler rockar, men det här, det är min första!

En av mina kollegor kommer att sluta den här veckan, så idag arbetade jag tillsammans med henne för sista gången. Sådant känns ju alltid lite tråkigt. Jag hoppas att det kommer att gå bra för henne på hennes nya jobb!

Imorgon, ska jag inte jobba. Då ska jag försöka hinna med att plugga och att rida minst en röd häst, innan det är dags för mig att bege mig mot mina danskurser.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Och mail/msn:a med mig, såklart! ;)



Krattis till rocken! Uniform är coola saker!

2011-10-26 @ 00:03:18
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0