Att jobba morgon

Det värsta med att öppna jobbet är att jag är så rädd för att försova mig, så att jag sover dåligt natten innan.

Jag menar, det är ju aldrig bra att komma för sent till jobbet, men på dagen så gör det ju lite mindre. Det är redan folk där och så. Om jag försover mig när det är jag som ska öppna så blir det lite jobbigt för den som kommer och ska börja jobba vid öppningstid. Jag tror inte ens att alla kan öppna...

Annars har jag inte så mycket emot att jobba morgon, även om det kan bli lite segt en söndag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch ja, du är inte heller en morgonperson då antar jag? Jag begriper inte varför de flesta jobb ska ha så underliga arbetstider, jag är halvdöd vid sju på morgonen :o

2012-01-22 @ 20:19:41
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0