Mitt liv...

Mina jobbtimmar den här veckan har nästan lyckats dubblera sig. Antalet jobbdagar gjorde det i alla fall. Men det blir bra, det blir ju extra kväll och helg och det ger ju faktiskt lite extra betalt. Det känns alltid bra när lönen ramlar in på kontot. Men ikväll hade det varit så skönt att bo i Motala. Eftersom jag jobbat kväll idag och i princip bara ska sova innan det är dags att åka tillbaka till jobbet imorgon.

Den så kallade tentan som jag gjorde i fredags gick bra. Egentligen borde den inte ha gått annat än bra, med tanke på förutsättningarna och hur den gick till. Det var otroligt märkligt att det räckte som examinering av en kurs på den här nivån! Men, men, det var sista riktiga pluggkursen, och nu väntar jag bara på resultatet på den sista hemtentan i kommunikationskursen och om jag har klarat den så är det bara sista terminen kvar!

I förmiddags råkade det bli ridlektion. Mamma hade bokat ridinstruktör, vilket jag inte visste om (eller hade glömt bort kanske), och eftersom jag fick ändrad jobbtid idag så kunde jag också rida lektion. Det var dressyr som stod på schemat, och så himla roligt det var!
Dimma var helt underbar idag, och det kändes så underbart! Visst var hon pigg och framåt, men hon var så alert och lyssnade så fint på alla hjälper att det var ett rent nöje att få rida henne. Idag fick hon verkligen en riktigt stor guldstjärna!

Nu är det bäst att jag stänger av datorn så att den får sova lite. Eller är det kanske Sannan som behöver sova?




Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va härligt med extra pengar, skulle behövas nu!



En termin kvar.... de gjorde du bra

2012-01-15 @ 09:19:29
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; Är det sista året som YR är det bara att köra för första säsongen som senior kändes som ett stort steg iaf för mig;)

Det blir nog tävling om jag känner mig själv rätt och det är väl bara att pussla ihop det hela. Glaesirs ägare jobbar dessutom skift så för han spelar det ju ingen roll om jag snor helgerna...



Klart dans är träning! Tyvärr har jag ingen vidare bra koordination för just dans:P

2012-01-15 @ 12:06:23
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad härligt att ha den delen av skolan avklarad! Hoppas på bra vitsord på hemtentan med :)



SV: Hm, det kanske är något bloggtorkevirus som går nu? :o

2012-01-15 @ 12:46:39
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Fin blogg, titta gärna in på min och lyssna på låten som jag nyss la upp. Vad tycker du om den? :)

2012-01-15 @ 17:55:56
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/
Postat av: Linda

Meen kan ingen filma er någon gång? Vill så gärna se!

2012-01-15 @ 19:25:20
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0