Min fredag

Idag är det städning som står på schemat. Jag vill få upp mitt nya skrivbord, men först måste jag städa och fixa lite. Jag passar dessutom på att möblera om, vilket jag gör väldigt sällan. Jag skanar den där inredningsgenen som vissa har, så det blir inte bra när jag gör och därför låter jag det hellre vara som det är, än gör om till något sämre. Men idag är det dags att ändra om litegrand.

Jag hade ingen aning om hur många hårsnoddar som kunde samlas på ett litet bord (det jag har haft som skrivbord). Jag har nog hittat 15 stycken där. Jag som undrade var alla mina snoddar hade tagit vägen, nu vet jag!

I eftermiddag kommer förhoppningsvis fysioterapeuten (hon har varit sjuk, så jag hoppas att hon är frisk idag) och kollar igenom Dimma, så hon ska inte ridas idag. Däremot tror jag att jag ska rida en sväng på Fía.

Nu ska jag laga lite lunch. Idag blir det kycklinggryta med kokosmjölk, kryddad med gurkmeja (för en fin gul färg) och ingefära.

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: Nämen åh tack! Jag gillar den också men kan sällan hålla mig till en design särskilt länge, gillar att växla :)



Fredagar är typisk städdag för mig alltid - inför helgen vill jag ha de kliniskt rent!



Vad gott de lät med maten. Vad duktig du är! Visst bodde du i Skänninge? Vem vet vi kanske är grannar. Tycker de doftar gott lång väg! ;)

2011-08-26 @ 11:52:36
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Här ska det också städas, både hemmet och bilen:)

2011-08-26 @ 12:20:31
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är:D Folk som kan laga mat gillar jag. Jag brukar sällan tala gott om mig själv men jag är en jävel på att laga mat ;)

2011-08-26 @ 20:07:16
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Blev det bra? :)

2011-08-27 @ 08:29:54
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0