11-12-13

Jag tycker att dagens datum är en smula roligt, 11-12-13....

Dagen inleddes med redovisningsseminarium i kommunikationskursen, och vi var visst bara två som var med, så det gick väldigt fort. Vi är uppdelade i tre grupper för att det inte ska bli för många personer samtidigt, men vi blev som sagt inte så många. Redovisningen gick bra och jag blev godkänd.

Jag väntar fortfarande på tentaresultatet från tentan jag skrev den 25 november. Jag tycker att det borde komma snart! Det enda vi har hört om den är att vi fick ett mail förra veckan där vi fick beskedet att en av frågorna skulle komma att räknas bort. Det tror jag att vi alla tycker är skönt, eftersom den kom som en riktig överraskning!

Idag ska jag nog försöka plugga lite, och sen ska jag rida min Dimma. I övrig händer inte så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Marie

Sv. Visst var det gulligt skrivet av Sandra :)

Har inte tentaresultatet kommit än? Dåligt. Håller alla tummar att du klarar den.

2011-12-13 @ 10:44:45
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/
Postat av: Lina - Jultävling & nyårstävling i bloggen!

11-11-11 var också en kul dag, särskilt kl. 11,11 :P

2011-12-13 @ 12:52:55
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0