Bilnyckeln

När det är dags för mig att åka hem från jobbet, så slänger jag i mina saker i min väska.

Av någon anledning så tycker jag att det viktigaste ska läggas i väskan först, så jag slänger i bilnycklarna. Därefter fyller jag på med det andra som ska hem (matlåda, boken jag kanske hade med mig, någon tröja) och går ut mot bilen.

När jag kommer ut till bilen får jag nästan alltid  ställa mig och gräva i väskan efter nyckeln. Ibland måste jag till och med packa upp det mesta som ligger i väskan för att komma åt den. Det är extra roligt när jag har varit inne på Ica och handlat.

Kommentarer
Postat av: Lilly

SV: Eller hur!! Jag är inne i en produktiv fas. Eller postproduktiv, snarare. Har till och med ett inlägg på kö, men det får nog vänta till efter nyår ;P

2011-12-29 @ 20:35:05
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Jenny

SV: Han var billig idag, det lilla kräket. Suck, nu måste jag slänga iväg pengar på en ny datormus... tur att sambon hade en till övers som jag fick låna så länge!

2011-12-29 @ 20:59:54
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa kungh

Hej, fin blogg!

Kolla gärna in min blogg och släng in massa kommentarer? :p

Min dröm kan bli sann pågrund av er/dig!!

Du får följa med på min resa som en mini modell, och hur min karriär började osv :) (+ min vardag)

Precis börjat bloggat här, och behöver all respons jag kan få!!

Kram :)

2011-12-29 @ 21:30:22
URL: http://impossible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0