En smula träningsvärk

Jag har visst en smula träningsvärk idag. Jag fick verkligen jobba med Dynur igår, och det känns nu. Han tyckte inte alls att han behövde jobba när jag red, så då fick jag jobba desto mer för att få honom att lyssna.



Idag har jag ridit min Dimma (som förövrigt hade uppfört sig strålande med Nisse igår, och han hade bara positiva saker att säga om henne) och det som skulle bli en lugn mysig tur, blev en lite jobbigare tur än så. Men vilken tölt vi fick till!

Efter Dimma red jag även en sväng på Silver, och när vi skrittade hem från skogen, och för att inte tala om när jag satt av och skulle gå in i stallet, så kände jag att jag hade träningsvärk....

Ikväll ska jag dansa. Jag undrar hur länge mina ben orkar vara pigga.... och hur de sen mår imorgon :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch, träningsvärk är inge vidare, tur att det går över ;)



SV: Vad fin han var! Bra val :) Det finns så många otroligt fina hingstar att tillgå, ibland önskar jag att jag hade en hel drös ston så jag kunde ta föl efter alla jag gillar ;)

2011-12-04 @ 18:05:15
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Vad fina ni är:) Det är konstigt det där vad man använder olika muskler på olika hästar,det tror man ju inte. Fast bara att sitta i en annan sadel än vad man är van vid kan ju ge träninsvärk;)



Sv; Ja det var jättehärligt. Nu är vi verkligen på väg framåt. Måste verkligen bli bättre på det där. Anledningen är att jag inte vill bli störd, men vad tusan det är ju bara att sätta på ljudlös.

2011-12-04 @ 21:14:40
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv:Du är duktigare än jag på svenska :) men när man får läsa två gånger för att förstå då är det jobbigt.

2011-12-05 @ 07:49:36
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Härligt med en liten utmaning, det är rätt skönt med träningsvärk ändå.



Jag har undrat ett tag nu om svart/bruna hästar passar i grått då jag har sett ett jättefint schabrak till Rák och ja de verkar ju göra det :)

2011-12-06 @ 10:44:14
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0