Min dag

Jag vaknade tidigt i morse av att regnet slog mot fönstret och av, vad jag trodde var kraftig blåst i altantaket, men som nog var åska.

Det blev en tur till stallet på förmiddagen, men innan det gjorde jag ett litet studiebesök över internet. Campusstudenterna var på studiebesök i Läckeby (på djursjukhuset och veterinärapoteket) förra veckan, och det var filmat åt oss distansstudenter. Så jag satt i min soffa, lyssnade på regnet som slog mot fönstret och gjorde studiebesök.

När jag åkte ut till stallet hade det slutat regna. Dimma och jag tog en skogstur tillsammans med Silver och Silvers husse. Det var två pigga hästar, och en rolig tur!

Under eftermiddagen har jag pluggat litegrand och kvällen har ägnats åt att färdigställa julkorten. Jag kom på att det är dags att skicka dem nu! Julkorten har jag gjort själv. Det är nog enda anledningen till att jag skickar julkort. Har jag gjort dem, så måste jag ju skicka dem.



Kommentarer
Postat av: Lina - Jultävling & nyårstävling i bloggen!

Vi hann få ut hästarna innan det började ösregna, vilket är tacksamt när man ska åka och jobba

2011-12-14 @ 22:23:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lilly

Så det är SÅ man ska göra för att skicka julkort... Det är säkert 8 år sedan jag skickade några senast. Fy på mig.

2011-12-14 @ 23:31:33
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0