Söndagsmorgon

Så går ytterligare en vecka mot sitt slut. Idag är det återigen söndag.

Nu ska jag alldeles strax bege mig ut till stallet för att rida min Dimmahäst. Resten av dagen ska jag nog försöka plugga, och sen ikväll ska jag åka och dansa.

Jag måste erkänna att jag har lite träningsvärk efter igår. Jag har visst fått använda lite andra muskler för att rida Dynur. Jag är ialla fall glad att jag kunde ha min sadel på honom. Annars hade jag inte kunnat gå idag, eftersom jag får ont av Dynurs sadel. Jätteskumt är det, men jag får känningar av falsk ischias efter att ha ridit i Dynurs (och Silvers) sadel.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hatar söndagar :O

Har ni fått nån snö?

Dansa på du ;) det är ju kalasnyttigt, jag o sambo fick fnatt igår morse och svängde loss i vardagsrummet hahaha guuud vad andfådd jag var ^^

2011-12-04 @ 11:15:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Samanta - en blogg med fokus på Islandshästen!

För mig så blir det en arbetssöndag.

2011-12-04 @ 13:22:19
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0