Lycka

Idag är det en fantastisk dag. I alla fall hittills.

Visst är det lite kallt, och lite dåligt underlag, men solen lyser från en klarblå himmel och gör att allting känns lite lättare. Jag har precis kommit hem från stallet. Idag har jag ridit Dimma en sväng i skogen tillsammans med mamma och Dynur.

Finns det något bättre än att känna hur glädjen, lyckan och skrattet bara bubblar i en, för att allt känns så bra?
Jag hade ingen aning om att jag och Dimma skulle komma så bra överens, som vi faktiskt gör. Jag hade ingen aning om att hon skulle bli en så fantastiskt rolig ridhäst. Jag hade ingen aning om att jag skulle bli så förtjust i henne.  Men så är det.

Nu hopps jag att glädjen och lyckan stannar hos mig resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Lina S

SV: ne jag köpte ju min för bra länge sedan och då fanns det verkligen inga att få tag på!

2011-01-26 @ 13:12:16
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina S

Härligt Sanna! :D

2011-01-26 @ 18:12:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0