En bra föreläsare

Nu ska jag för en gångs skull inte klaga på min utbildning, utan istället säga något positivt.

Det positiva heter Sven, och är en av våra föreläsare. Väldigt kompentent och verkar verkligen kunna det han föreläser om. Till på köpet är han pedagogisk och har väldigt bra power points till sina föreläsningar. Man förstår vad Sven säger! Dessutom verkar han kunna hantera inspelningen av föreläsningarna väldigt bra, och om man missar föreläsningen live, så finns föreläsningarna upplagda i inspelat format väldigt snart efteråt. Toppen ju!

Ytterligare något bra med Sven är att vi får bra instuderingsuppgifter från honom, och att han gör relevanta tentafrågor.

Det är faktiskt så att jag står ut med att kursen inte är färdigplanerad ännu, fast den redan har börjat, bara för att jag vet att det kommer att vara kompetenta föreläsare i den. Förutom Sven, så är det en Susanne som vi tidigare haft, och som är jättebra, och sen har vi dessutom ytterligare en föreläsare vi tidigare stiftat bekantskap med.

Jag gör mitt bästa för att glömma bort att kursen ifråga består av en delkurs till, som förmodligen inte passar mig lika bra. Det får jag glömma nu, för nu ska jag vara positiv.

Fler föreläsare som Sven till distansstudenterna!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Jag <3 Sven

2011-01-24 @ 10:21:41
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaaa, sven är verkligen toppen!! sen är han så där lite klurigt rolig också ibland hihi, det lättar upp stämningen lite :) tänk om vi kunde ha sven i allt, vilka bra betyg man hade haft då ^^

2011-01-24 @ 10:24:26
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0