Lurade regnet

Ha! Vi lyckades lura regnet idag, så att det inte kunde blöta ned oss på ridturen. Mohahaha!

Dimma och jag har sällskap på ridturerna igen. Mamma har satt igång Dynur igen efter hans lilla semester, och idag satte även Nisse igång Silver.

Jag tycker om min lilla häst! Hon går riktigt bra just nu och är positiv och trevlig att jobba med. Det börjar kännas som att hon börjar bli vuxen. Idag har vi töltat helt utan hopp och studs och uppåttänk.

I kväll ska jag åka till en av mina systrar och umgås lite med henne, hennes sambo, deras hund och några kompisar till dem.



Dimma, mars/april 2011

Kommentarer
Postat av: Jossan

Söt häst :D

2011-07-03 @ 23:11:53
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0