Written in the sand...

Idag har jag varit ledig från jobbet, men inte kunde jag hålla mig därifrån ändå. Mamma skulle åka och handla lite, så jag följde med. Utöver Ica Maxi var vi också på Granngården och på Team Sportia.

Besöket på Team Sportia var egentligen anledningen till att vi åkte. Mamma skulle köpa nya skor när det var rea där, och jag tänkte mest bara följa med som sällskap. Tror ni inte att det slutade med att jag också köpte ett par nya skor... Jag köpte ett par svarta gympaskor att ha på jobbet.

Nu ikväll har vi varit och badat i Vättern. Det var ganska kallt.... Efter ett snabbdopp blev det lite Tigerlek, och lite picknick.






Written in the sand....



Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vilka mysiga bilder och vilken söt hund du har! Vad är det för ras?



SV: Mm... det är så där med bloggar. Det värsta är ju att man känner att man måste vara så aktiv med att både läsa och skriva om det ska hållas levande på nåt vis också.. :-p Men det är kul också. Man får ta det som det kommer!

2011-07-22 @ 16:23:03
URL: http://sillviken.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va roligt med lite uppdatering hos dig igen, du är saknad!

Såg mysigt ut på stranden :)



Sv: Vad trevligt med så många kommentarer från dig :)



Vart är det du bor nu igen? Det kan säker hända att vi inte vart långt från dig.



Det är sea-band som jag har ja. Det verkar ändå som att det fungerar hyfsat än så länge. Jag tror att jag äntligen lyckats hitta hur de ska sitta, inte helt lätt att förstå deras beskrivning..



Sadlar är verkligen en klass för sig, de måste verkligen passas in på en rad olika sätt!

2011-07-22 @ 17:37:48
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Maritha

Fast jag skrev: - Tiger was here! på jättemånga ställen :-)

Hälsn. Tiger

2011-07-24 @ 10:41:13
URL: http://www.tigerhund.n.nu
Postat av: Lina - Team Hippoteket

så härligt de ser ut! när såg man solen senast?

2011-07-30 @ 17:26:55
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0