Bästaste Nollåttan!

Igår kväll satt jag och pratade med en gammal kompis. En kompis som jag inte träffar speciellt ofta, och ibland går det långa perioder utan att vi pratar med varandra. Men när vi väl pratar, eller ses så märks inte det. Visst har det hänt en hel del saker i bådas liv, och man hänger inte riktigt med så, men vi kommer alltid bra överens och har alltid något att prata om.

Ibland är jag lite rädd att vi håller på att tappa kontakten, men så pratas vi vid igen, eller ses, och så känns allt bättre igen.

Vi har gjort många galna, och mindre galna, saker tillsammans, och det finns många roliga minnen.

Jag är väldigt glad att jag har fått lära känna bästaste Nollåttan!!!



Carro och jag i London, februari -07:



Oj, det var visst Ernst och Reflexhästen i London, februari -07.





Det där såg mer ut som en Nollåtta vid Towern, a long time ago!




Och det här är en Sanna, på Stansted Airport, när det var dags för hemresa.

Kommentarer
Postat av: 08a!

Bästaste 0142! :D Underbara minnen! <3

2011-06-11 @ 17:59:17
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad härligt att ni alltid lyckas hitta tillbaka. Jag önskar att jag också hade haft bättre kontakt med en del av mina gamla vänner.. Men men sånt är livet :)

2011-06-13 @ 21:00:32
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0