Mest ingenting...

Det som hände med bilen igår var att bromsröret gick av, så att bromsvätskan rann ur när jag tryckte på bromsen.
Jag är ändå väldigt glad att vår bil gick sönder när den gjorde det. Jag var ensam i bilen, höll låg hastighet (inne i stan) och det var inte mycket trafik. Hade inte jag jobbat skulle de andra ha kört transporten med Silver i....

Jag klarade mig undan med blotta förskräckelsen, och alla tankar om vad som kunde hänt. Det enda som hände nu var att jag var hemma vid tolvtiden istället för vid 22-tiden. Pappa och Nisse kom och hämtade mig, och vi lyckades dessutom få bort bilen till verkstaden. Det kändes bättre att lämna den stående där, än att lämna den på McDonalds parkering.

Idag var det lite nervöst att köra bil igen. Min storasyster är snäll och lånar ut sin bil till oss, så jag åkte och hämtade den. Vägen hem från min syster börjar med en nerförsbacke, och då sög det till lite i magen på mig. Jag körde väldigt försiktigt nerför måste jag erkänna...

På eftermiddagen idag kom en kollega och hälsade på mig i stallet. Hon fick låna Silver och så red vi en sväng med alla tre hästarna (jag-Dimma och mamma-Dynur). Det var trevligt, men varmt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh vet du om han tar emot ston :)????

Har de en hemsida med den hästen?

2011-06-08 @ 19:43:07
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: sanna ;3

Oj, gick det bra,? så att ingen kom till skada menar ja,!



sv; hehe maskroser har fastnat i mitt huvud på sistone, så kunde inte låta bli att ha den som bild x)

2011-06-08 @ 19:47:27
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; måste man inte anmäla sig till bloglovin? Eller är alla där automatiskt?

2011-06-08 @ 21:12:26
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Usch va läskigt!!! Vilken tur att du hade din ängel med dig då!



Sv: Det blev en liten flygtur efter ett baota hopp, klarade mig och lyckades hålla kvar i hästen för en gångs skull!



Ja där kan man verkligen snacka oflyt! Är aldrig sjuk men just på min student är jag det! Timing!

2011-06-09 @ 14:10:42
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0