En grå och mulen dag

Kalmar närmar sig med stormsteg, och jag försöker plugga för fullt för att hinna förbereda allting. Idag har det blivit lite förberedelser inför en för och mot-diskussion om läkemedel (två grupper ska argumentera mot varandra om ett läkemedel) och lite tentaplugg.

En sida föreläsningsanteckningar

Min lilla häst ska vara ledig idag, så det blir verkligen en dag i pluggandets tecken.

Åsa var och hade lite lektion för oss igår, och det kändes bra. Dimmas tölt går framåt, och hon var minsann både gullig och duktig igår. Däremot kan Dimma helt plötsligt bestämma sig för att bli väldigt röd en liten stund, för att sedan bli snäll och duktig igen.

Jag vet inte hur jag ska göra med Dimmas tävlingsdebut. Just nu lutar det åt att den inte blir på Framtids tävling den 2 april...

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

usch för kalmar o tentaplugg! såå tråkigt.

låter väl bra med tävlingsdebut då om du känner att ni hunnit träna ordentligt innan :)

2011-03-10 @ 13:19:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Blä för kalmar!



Varför inte 2:a april?

2011-03-10 @ 17:55:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0