Jag kommer vara frånvarande i några dagar till...

Det där med bloggande och läsande av andras bloggar, det får nog tyvärr vänta en vecka till. Jag har på något sätt lyckats proppa den här veckan full med saker som ska göras. Det är mest jobb, men också lite annat. Jag tror inte att jag vill veta hur många blogginlägg som väntar på bloglovin....

Igår var jag i alla fall på Stenholmen och tränade med Dimma. Tölten var lite sämre igår än den varit tidigare, hon var ojämnare i formen och studsigare. Vi gick tillbaka till att träna övergångar och efter en stund mjuknade hon och blev riktigt trevlig. Som avslutning gick vi ut och red ett par varv på ovalbanan, så nu har Dimma varit på en sådan! Då var hon jätteduktig, trots att det blåste otroligt mycket.

Efter Stenholmen bar det av till Mjölby för att hämta min systers lilla bil, som hon så snällt lånar ut till mig den här veckan. Tack snälla Ninni!!!

Därefter åkte jag till jobbet, och jobbade fram till 21:30. På hemvägen åkte jag förbi stallet och fodrade, och var hemma vid 22.20.

Idag ska jag försöka hinna skriva klart min (förhoppningsvis) sista laborationsrapport, och därefter är det dags att åka till jobbet igen.

Imorgon ska jag åka till Stockholm för att gå en kurs (för jobbet), och kommer därför inte att vara vid datorn alls. Jag åker hemifrån vid 05.15 och kommer hem vid 22-tiden, så jag tror att datorn får en vilodag då.

På fredag jobbar jag också, och jag kommer antagligen inte att hinna sitta något vid datorn innan dess. Så nu vet ni varför jag inte bloggar, eller läser och kommenterar i era bloggar.



Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Kul att prova ovalbana!

2011-03-23 @ 09:42:55
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att Dimma skötte sig :D

2011-03-23 @ 10:49:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Marie

Va kul då väntar vi med spänning på kuvertet!

Maila uppgifter på du vet vad till Duracells mail.

[email protected]



TACK

2011-03-23 @ 13:03:32
URL: http://stallbrannebo.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0