Söndagen innan Kalmar

Trots att jag har varit i Kalmar så många gånger, så tycker jag fortfarande att det är svårt att packa. Jag tror alltid att jag har glömt allting jag behöver. Egentligen är det ju inte så mycket man behöver ha med sig, bara man packar rätt saker.... Men nu tror jag i alla fall att väskan är färdigpackad. Jag kommer inte på något mer som ska med.

Nu kommer det förmodligen att bli väldigt lugnt från mig under den här veckan. Istället för att sitta hemma vid datorn ska jag vara i skolan och:

  • Skriva tenta
  • Redovisa ett "projektarbete" om NSAID-inducerade magsår
  • Två laborationer
  • Seminarium
  • Argumentation om läkemedel (jag ska argumentera mot ett läkemedel)
Jag hoppas på att jag ska hinna träffa min bror och hans fru en kväll, när jag ändå är i trakterna. Det vore väldigt trevligt.

Hoppas att ni alla har en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Samanta

SV: Vad roligt att det finns ni underbara människor som berättar om eran erfarenheter. Jag kan tänka mig att det inte är så smart att planera in en tävling när man har tenta.. Har det blivit att du fått några rosetter? :)

2011-03-13 @ 22:30:41
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Maritha

Glömde packa macka :-)

2011-03-14 @ 09:43:30
URL: http://www.tigerhund.n.nu
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

NU är jag hemma! :P

2011-03-18 @ 19:23:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0