Veckan innan Kalmar

Nästa vecka är det återigen dags för ett Kalmarbesök, och därför kommer den här veckan att vara ganska fullproppad med saker jag måste göra, och därför ganska stressig!

Det är alltid massor skolsaker som måste förberedas när man ska till Kalmar. Den här gången är det en tenta, ett projektarbete med redovisning, ett par laborationer och något seminarium.

Dessutom måste jag hinna med allt som ska göras här hemma. Jag måste leta reda på alla saker som ska med till Kalmar, och packa. Jag vill också hinna med hästen så mycket som möjligt eftersom hon kommer att få vila sedan, när jag är i Kalmar.

Det har varit så skönt med ett längre uppehåll från Kalmarveckor, men nu kommer det att bli mycket tätare besök igen. Fast på något sätt känns det mer okej när våren är på väg...

Nu ska jag snart sätta mig och titta på föreläsning. Idag är det föreläsning mellan 10 och 16, men som tur är har vi en timmes lunch.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Usch för kalmar :(

2011-03-07 @ 14:22:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lisaaa

Sv1: Ja, hon är bra charmig :)!

Sv2: Lika fina allihopa :)!

2011-03-07 @ 15:57:03
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0