Min helg

Den här helgen har jag jobbat, precis som jag tidigare skrivit att jag skulle göra. Dock blev det inte av att jag träffade min kompis på lördagkvällen, istället åkte jag hem och umgicks med familjen i den nya husvagnen.





Så mysigt att ha ett litet gosedjur, Turbo, men mindre roligt när han vaknade vid halv fem och ville gå ut, och sen tyckte att det var morgon och dags att börja leka.

Igår fyllde Nisse år, så vi åt lite tårta. Han fick ett lila schabrak från eskadron i födelsedagspresent av mig. Dessutom köpte jag en mögelost till honom, och ska jag vara ärlig tror jag att han tyckte bäst om den. Han älskar verkligen mögelost.
Efter jobbet igår skulle jag ha tränat Silver för Åsa, och fått lite hjälp hur jag ska gå vidare med hans töltträning, men den träningen blev tyvärr inställd och uppskjuten. Dock inte så länge, utan hon kom ut till oss idag.

Silver var duktig idag, men lite mer spänd än han har varit de senaste dagarna. Jag fick i alla fall bra tips för hur jag ska fortsätta träna Silvers tölt, så det var väldigt bra!
Mamma och Dynur var så himla duktiga idag! Jag har nog inte sett Dynur så fin någon gång! Mamma har gjort ett jättebra jobb med honom!


På onsdag ska jag åka hem till Åsa och rida ut en sväng med henne. Jag ska få låna en häst av henne. Det ska bli väldigt roligt, faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: ja det är väl typiskt aprilväder egentligen?

2011-05-03 @ 15:45:28
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0