Dagens...


Dagens bästa: Det bästa med att jobba kväll på söndagar är radioprogrammet man kan lyssna på på hemvägen. Da Capo i P4! Helt fantastiskt! Men tyvärr hinner jag bara höra en bit av programmet.

Dagens klantigaste: Sannan som åkte ifrån sin matlåda när hon åkte till jobbet

Dagens duktigaste: Det måste nog bli Dimmahästen, som skötte sig jättefint när jag tömkörde henne i förmiddags

Dagens färg: Ja, eftersom jag har jobbat så blir det turkos

Dagens mest välbehövliga: En kopp te vid vid 20-tiden

Dagens skönaste: Inlämning av skolarbetet som skulle vara inne idag. Jag hann klart!

Dagens "det här känns inte så bra": Jag har seminarium imorgon och ska ha läst en del i diverse böcker, fast jag har inte fått mina böcker än, så jag har inte hunnit läsa.

Dagens mest efterlängtade: Sova!

Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Dagens bästa kompis: ELLI!

2011-11-14 @ 10:42:20
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Lilly

SV: Nahej? Det var det värsta jag hört! :P

2011-11-14 @ 11:03:34
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0